Honda F720 Care
Naszym Klientom oferujemy rozbudowany pakiet obsługi posprzedażnej!
Zakup zestawu do profesjonalnej pielęgnacji boisk z nawierzchnią syntetyczną Honda F720 w firmie LOPENO nie kończy się w tradycyjny sposób- na odbiorze towaru! Nasza współpraca dopiero się zaczyna! Co to oznacza?
Każdy Klient razem z kupionym zestawem otrzymuje pakiet obsługi posprzedażnej Honda F720 Care GRATIS!
Pakiet obsługi posprzedażnej Honda F720 Care obejmuje:
Dostawę zestawu Honda F720 pod wskazany adres Kupującego- czyli transport gratis! Często zapominamy o tym ważnym szczególe i nie dodajemy ww. kosztów do ceny zakupu. W Lopeno nie ma to znaczenia. Za transport płaci Lopeno! Wystarczy wskazać nam adres dostawy!
Szkolenie personelu z zakresu prawidłowej obsługi zestawu oraz podstawowych zasad konserwacji boiska Orlik! Szkolenie przeprowadzamy na boisku Klienta! Uruchamiamy każdy element zestawu i pokazujemy jak prawidłowo wykonać kolejne zabiegi pielęgnacji. W czasie szkolenia staramy się odpowiedzieć na każde pytanie! Szkolenie odbywa się w dniu dostawy zestawu Honda F720.
Doradztwo techniczne- realizowane jest przez telefon lub za pośrednictwem strony internetowej www.lopeno.pl. W przypadku jakichkolwiek problemów z obsługą zestawu Honda F720 służymy pomocą. Wystarczy do nas zadzwonić pod numer telefonu: 48 679 65 65 lub wysłać maila. Formularz mailowy znajduje się tutaj.
Pilnowanie za Klienta terminu wykonania przeglądu gwarancyjnego! Warunkiem posiadania 24 miesięcznej gwarancji na zestaw Honda F720 jest wykonanie w pierwszym roku eksploatacji przeglądu gwarancyjnego. Lopeno w odpowiednim momencie przypomina, że przegląd taki należy wykonać…
Przegląd gwarancyjny w pierwszym roku eksploatacji wykonany u Klienta! Wystarczy się z nami umówić. Przegląd gwarancyjny wykonamy na miejscu u właściciela zestawu Honda F720!
Klienci firmy Lopeno otrzymują zniżki cenowe na wszystkie usługi świadczone przez Lopeno Serwis oraz części zamienne. Lopeno Serwis staje się Twoim serwisem!
Za realizację pakietu obsługi posprzedażnej Honda F720 Care odpowiedzialny jest Pan Daniel Krześniak- tel. 731 606 140, e-mail: d.krzesniak@lopeno.pl
Zapraszamy!